21/7 - 09 - Mangafeber!

2009-07-21
23:43:26
Imorse vaknade jag kl 11.00 - fick därför en trevlig sovmorgon.

Mamma ringde mig och sa att hon, pappa och min farbror Peter skulle komma senare för att hälsa på,
 och även skjutsa mig till jobbet senare.
Så jag kan inte påstå att dagen började dåligt.

Vi käkade gosallad till lunch - både nyttigt och gott :)


Vid 13-tiden for jag på jobbet, och det var likadant idag.
Varmt och dåligt med syre.

Har inte varit på det bästa humöret....


I väntan på bussen hem vid 22.00-tiden så ringde jag till 3 olika personer störde dom lite
på grund av att jag var uttråkad. Jimmy sa "Hej och Hej* då i samma mening o princip, morsan skulle se "Let's dance"
och Björn drog till med ett trevligt "Vad vill du?" när jag ringde(som alltid.)

När jag kom hem var jag dock hungrig, men vi har ingenting hemma
(inte ens mjölk eller mjöl så jag kunde inte baka något)
Hoppas att Jimpo handlar i morgon.

Men när jag satte mig vid datorn såg jag till min stora förtjusning att det kommit ut kapitel till mina favoritmanga.
Kimi No Todoke och Skip Beat ^__^

Men det var lite svårt att götta sig i detta när internet rör sig baklänges, för att så segt är det!
Depp...jag har väntat i en månad på Skip beat, Kom igen dator!!

Gaaah!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: