20/7 - 09 - Varmt värre

2009-07-20
22:41:37
Pust Pust....

Yes, jag började jobba kl 13.00 idag fram till kl 21.30 med en halvtimmes rast.
Jag är helt slut, exausted, finitio...Jag fick i princip syrebrist där ett tag O__o det var så sjukt varmt!

Eftersom att jag fick en ordenlig sovmorgon i morse trodde jag inte att jag skulle vara trött -
men tror ni inte att jag lyckades få till en gäsp på bussen---
På jobbet var jag så irriterad....all denna värme, all denna akut växel och alla dessa mail som skulle göras.
Jag slet i mitt hår, och rynkade pannan. Skönare blev det dock där vid 19-tiden då det inte ringde lika mycket.
Men fortfarande varmt.

Det är varmt hemma också, men det är jättemysigt och det luktar gott. Jimmy gjorde i ordning varm choklaa,
och varför vet jag inte(hade pasaat bättre med isvatten) Men varm choklla är ju så gott.

Så lite credit kommer han att få, min lilla lus ;)

Blir väl att sova snart igen - för att jag är faktiskt trött.
Och jag jobbar dessa tider HEEELA veckan så bli inte förvånade om jag inte hör av  mig alls.

Peppar för Ikea på lördag, yay!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: