19/7 - 09 - Nu är det slut!

2009-07-19
22:06:10




GRATTIS SYSTER MIN PÅ DIN 25 - ÅRS DAG! jAG ÄLSKAR DIG!

Hå jaja - då var helgen slut.



Och jag måste säga att denna helg har varit helt underbar.

Vi for till Brönstjärn i går vid 6-tiden på morgonen för att vakta hunden. Hemma i lägenheten var det rena bastun - och hemma i byn var det som en Igloo(?)
Men det var skönt, jag pallar inte att vara nånstans där det är ca 30 plus...

Vi hade fått utbäddat nere i vardagsrummet för att där är det mest luftigt. Jimmy får andningsproblem om vi sover uppe där katterna är, och det är lite instänkt.

Vi vaknade kl 13.00 på dagen(?) igår, och jag kan inte påstå att vi gjorde mycket. Ingen dator, inget tv-spel. Och på tv:n gick det inget bra så man kan lugnt påstå att jag och Jimmy  bara har ägnat tid åt varandra i helgen.
Och det har varit helt underbart.

i helgen har jag tänkt mycket på hur bra jag  egentligen har det just nu. Jag är alltid så mycket gladare.
När jag var yngre hade jag väldigt lätt för att tycka synd om mig själv och bara se allt som är negativt.

Nu har jag egentligen allt som jag behöver.

Visst är det saker som jag skulle vilja ha - som t.e.x mer tid och pengar....men jag har lärt mig att för att få något måste man offra något. Och jag är inte villig att offra något av det jag faktiskt har.

Mina underbara vänner, min fantastiska familj - Och Jimmy som har gjort så att mitt liv har en mening.

Jag är så lycklig.....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: