17/7 - 09 - Far alltid hem tidigt..

2009-07-17
22:45:48
Har ju inte skrivit på nån dag sådär - inget direkt vettigt att skriva om egentligen.

Har ju sett klart min anime....har läst lite manga och sett på när Jumpei har spelat tv-spel (odin Sphere)
Och jobbat ihjäl mig.....

Himla skönt me fredag, hade inte tänkt att ta mej ut i kväll EGENTLIGEN. ville va hemma med Jimmy, för att vi har i princip varit ute varje helg i två månader...men när Emelie hörde av sig så kunde jag inte motstå.

Drack inte speciellt mycket, och var inte på "festen" länge heller, for hem med broder min redan vid 21.30 och alla tyckte att jag var tråkig som vanligt...men man kan inte göra alla glada(Önskar att det gick)

Men den lilla svängen jag gjorde var ju lätt värd. Ingen trästocks för mig dock och lika bra är väl det, skulle bara bli full och prata med en massa folk som jag egentligen inte känner, som jag påstår att jag känner...ja ni fattar vad jag menar.

Ser framemot en lugn och skön helg med förhoppningsvis bra väder.

Björn fyller år i morrn också, har kirrat hans present får se när det blir av att han får den, jag glömde den ju idag suck, suck----


Men idag så for jag och tvärköpte mig en tröjja jag trånat efter i några år:.



Hehe...har alltid haft en liten softspot för X-men....

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: