1/7 - 09

2009-07-01
21:48:14
Joodå, frisk som en nötkärna, tackar som frågar. (eller egentligen inte, men säg inget till jobbet bara, Schh! ;)
Nämen det var som en dröm att fara till jobbet idag. Det var hur svalt som helst i lokalen, och tur var väl det.
Trevliga jobbarkompisar har man också! J*vla lyxliv, tametusan!

Jag kikade lite på mitt schema nu under juli månad, och det såg inte bra ut. Det blir nog ingen Malmö-resa denna månad i af, mest p.g.a jag envisas med att fara på vännäsdagarna. I know i am a scum, men vännesdagarna...O__o Men jag skaaa till Malmö, I promise, ok?

Tyckte f*n synd om Jimmy som vart tvungen att jobba hemma i lägenheten(the hell) idag. Men han gjorde det bra, det  var ju så fint hemma. Dock glömde han att tvätta...
Och mest ledsen var jag väl över att jag inte skulle ha något fint till lördag då vi troligtvis ska ut(stadsfesten eller vadsomhelst). men.....

Mina älskade föräldrar och syster kom hem till oss med sina överraskningar ^__^
De hade köpt en brand new Pucca-väska åt mig(min gamla är ju rätt sliten)


Modellen är densamma, men en annan bild bara :)

och EN NY KLÄNNING ATT HA I HELGEN! It is so beutiful, lite vågad dock, men jag vänjer mig ;)

Faaaan att min digital-kamera inte funkar annars hade jag lagt upp bilder, måste inskaffa mig en nu i veckan.
Jag jobbar till 18 i morrn, och till 20.00 på fredag :( Hoppas Jimpo kan fara och köpa en :D

 It would make me really happy!!

I helgen kommer Evelyn, jag har längtat så...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: