15/7 - 09 - Scramble!

2009-07-15
19:33:39
Kan inte påstå att jag gjort vettiga grejer de senaste dagarna.
Har bara jobbat ceepee-mycket, ätit mat och matat School Rumble avsnitt.

Nu när jag sett klart hela första serien vet jag inte vad jag ska göra längre. Är ju nåågot sugen på att se andra säsongen igen, men då måste man ladda hem och skit och vi ser väl om jag orkar...
Har ju inte umgåtts med min själsfrende  heller så det kanske är dags??

Men det är skönt att ha vardag på något sätt, man slösar i pricip inga pengar alls.
Man har ju maten här hemma, och en karl som kirrar käket åt mig när jag kommer hem där vid 19.00 ^__^
 
I helgen blir det inte mycket vill jag lova---ska jobba, svänga förbi Björn för att gratta honom och på lördag är jag i byn för att ta hand om hunden medans mamma och pappa ska roa sig i Åsele hela helgen :)
Äntligen får jag ställa upp för dem lite grann också.

Jag hoppas att det är bra väder, kanske jag och Jimpo kan gå upp till knäberget? hoppas....


Mat igår:



Mat idag:



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Fan vad niiiiiice :D


2009-07-16 / 14:36:45
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: