13/7 - 09 - Honey - I'm home!!

2009-07-13
19:49:41
Yes! home at last, efter en helg som gjort att jag förmodligen måste sjukpensionera mig ända fram till höst...
Men kul som attan har man ju haft och det är ju det som är huvudsaken. ^__^
Och pengar har det gått - jag vill inte ens tänka på det >__<

Fredag(10/7)
 Vid 22.30 for vi här ifrån jag och min bror - vi hade roadtrip till Vännäs. Resan var ju halva nöjjet.
dumma jag satt och peppade upp mig själv och brorsan i bilen, och när vi var framme i Vännäs var det rena rama spökstan(!) Det slutade med att vi hamnade hos Einerud och spelade Resident Evil 5 - Bra fest?

Vi smet ut igen, och letade folk . och jag antar att det var Vännäs i ett nötskal med en massa folk som ville bråka.
kan inte påstå att fredagen var någon höjdare . vi frog hem till Einerud igen, jag somnade i hans otroligt sköna säng.
 Vid 3 - tiden väckte brorsan och Jimmy mig och vi drog oss hemåt. Tommy skulle sova hos Marcus, men hans lägenhet hade blivit restricted area, så Tommy sa att han kunde sova i bilen. Kunde kvällen  sluta bättre?? NOT!


Lördag: (11/7 )
Jag låg typ och hade ångest över brorsan när jag vaknade på lördagen - han verkade ju rätt besviken....
När jimmys mamma fick reda på att vi tvingat Tommy att sova i bilen tyckte hon att vi var skit-taskiga.
Vi borde ju ha bäddat för honom...men vi var fulla och dumma...

Klockan var kring 10.00 närvi steg upp i af, sen drog hela familjen ner till byn. Min stackars bror gick och la sig
i vårt rum och sov där, och skulle komma senare.

Marknaden var Kick-ass! Typ hur stor som helst, skitmycke folk och en massa kul grejer att titta på. Jag köpte bland annat School Rumble-boxen, och spelade bort en massa pengar på att åka karusell och för att vinna nå j*vla mjukisdjur!
Så j*vla gött!



Vid 15-tiden hade brorsan vaknat till, och vi hade hunnit på systemet. Vi for och käkade, stack senare hem till Jimmys mamma, bytte om och for igen till Marcus.
Folk var där, jag började dricka min 8,5:a och då startade festen! Fan va man flängde runt, träffade massa olika folk(b.la en jobbig fullgubbe på en parkbänk)

Det hände grejer ÖVERALLT, och man fick höra både det ena och det andra. det var som att jag, Jimmy och brorsan gick runt i en glaskula där inget kunde hända OSS, utan bara alla runt om kring.
Men kul som fan var det i af...

Vi träffade Jimmys familj där vid 2-tiden ute på öltältet(och nej jag blev inte utslängd eller nekad från något ställe under denna helg)

Vi följdes hem när allt stängde, och spelade kort i Jimmys Mammas kök. Det var hur trevligt som helst!

Fan va långt det här blir...suck...

Söndag(12/7)

steg upp vid 11-00-tiden, stack på marknaden jag fick täffa Linn! vi köpte munkar, sen hämtade vi upp Patrik och Tina, stack sen till Umeå, käkade på Mcdonalds.
Jag köpte en plusmeny så jag fick mig ett fint lila glas, maha!

Vi for hem till mamma sen, tog det lugnt och såg på School Rumble.
domnade vid 23.00

Idag(13/7 )

Steg upp kl 8.00 har jobbat som en j*vel idag, har kommit hem, käkat, väntar på att Jimpo kommer hem så vi kan se mer School rumble..


Puuh, orkar seriöst inte! GAH!




Följade bilder föreställer från vänster till höger:

Jimmys Mamma Marlene och Jimmys söta systerson Jonah, Tommy inne på "laggen", Marcus som kissar, Marcus som däckat på trotoaren, Tommy som ser gay ut, Tommy vid scenen, tommy och Tina på Tivoliområdet, Tivoliområdet allmänt, jag i egen hög person, Jimmys pappa Christer, Jimmys mamma Marlene, och Larry, Jimmys farbror, Mathias och Tommy hemma hos Marlene och Mathias, min School Rumble box, och min Sakura-nyckelring som jag köpte på fyllan, 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Dojjan/Marina 

Hahah bilden när Marcus pissar är ju bäst! :)


2009-07-16 / 20:14:28
Blogg: http://duelago.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: