10/7 - 09 - Rocka röv with DaMöb!

2009-07-10
22:19:27
Eller på andra sidan kanske inte?

....fan vad ivrig jag är, dagen har varit så sjukt stressig - och nu har man suttit i ca 4 timmar och bara väntat - varför får man aldrig lagom?

Steg upp tiiidigt i morse för att börja kl 08.00, brukar ju vanligtvis STIGA UPP 8.00 så det var liiite jobbigt må jag erkänna.

På jobbet var typ alla borta O__o satt ensam i ett hörd, och jobbade som en galning. Ingen lugn och ro här inte.
Det är mycket att göra nu när alla är på semster, och jag är typ ansvarig över det mesta.

"När katten är borta - får råttj*vulen jobba i hjäl sig", va faaan...
 
Värre lär det bli nästa vecka...sucky sucky. Under dagen blev det dessutom tjoller över pengar, och hur man skulle ta sig till Vännäs och shit - men det ordnade sig naturligtvis. annars hade jag nog gråtit flooder...
Jag börjar bli trött nu och det känns inte helt bra....jag brukar iochförsig börja natta mig själv vid denna tid, men ändå. Det är ju helg, party, VÄNNÄSDAGARNA FFS!!

Gör mig inte besviken nu - My fingers crossed. lika bra på att förbereda sig på det värsta. Typ att bilen går sönder....

Förhoppningsvis blir jag väl inte utslängd från något öltält denna gång - ahum!

Huvudsaken jag är cool...för det är jag ju för det mesta - FÖR I H-VETE BROR KOM NÅN GÅNG DÅ!

Gaah...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: