30/1 - 09

2009-01-30
21:17:00
Dagen började bra - Fick sitta på den ensamma sidan av lokalen, på jobbet. Det var faktiskt - Riktigt skönt. Ingen som störde en hela tiden,

den jobbiga delen var när jag fick veta av Jimmy att vi hade fått en räkning av Försäkringskassan. 2800 spänn p.g.a för mkt utbetalat bostadsbidrag år 2007?? >__< Fy f'n som om man inte var tillräckligt fattig. jag grät en skvätt - men torkade tårarna efter att Jimmy sa att vi skulle få delbetala den. Tur det i af...men alla dessa utgifter. Jag pallar inte...

efter jobbet for jag o jimmy till min syrras lägenhet för att hämta lite kvarlämnade grejer. Vi tog hand om hennes bokhylla och telefon-bord. Det blev ruskigt bra hemma hos oss ^__^

Jag fick dessutom en jättefin tröja av min käre mamma, som tyckte så synd om mig. Jag hade ringt henne idag och beklagat mig :/

Men nu är jag på jättebra humör. Imorrn ska jag rensa lägenheten och fixa i den nya bokhyllan :) Men i kväll ska vi bara vila och se på Wall-E :D Hoppas att den är så bra som Jimpo säger ^__^

och i morrn är jag dessutom pepp på att hitta på ngt ^^ Men vad?

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: