29/1 - 09

2009-01-29
21:19:58
Idag har jag varit hemifrån i ca 12 timmar :S Har längtat hem. Men det var inte såå farligt. Mycket p.g.a mina trevliga arbetskamrater :) Jag och min kusin kom bland annat på att vi har en massa gemensamt.

Men jag har haft ont i ryggen hela dagen dock :/  jag vill ha helg.. >__<
Men snart....soooon! Moahahahaha!

Blev serverad på Chili com carne när jag kom hem nu kl 21.00. Den var jättegod, och jag var så hunrig så jag hällde i mig den(Har inte ätit ngt sen kl 12.00 idag och då åt jag ett päron som min kusin bjöd mig på)....så nu mår jag illa :(

Ouva, jag mår jätteilla :( Blää....och jag är trött. Men jag vill inte sova. Jag vill se en film lr ngt....

Jimmy har tydligen oxå ont i ryggen....vår säng kanske inte är som den ska??

Och mina vänner där ute..Vi måste vhitta på ngt, i mean it! Förlåt att jag inte hör av mig nån j*vla gång :/

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: