28/1 - 09

2009-01-28
20:45:35
Tråkig dag på jobbet som vanligt - Men ovanligt seg. Jag tror det var p.g.a jag slutade 17.15 i stället för 16.15 som jag brukar göra. Alex har gått berserk och vill ändra mitt scherma helt. Jag hoppas att han förstår konsekvenserna för det. börjar 10.00, slutar 20.00 i morgon. Det blir dessutom en timmes övertid. I expect a looot of money after  this. Skulle va kul att veta vad han har tänkt med februari månad....

Jag pratade dessutm om Com hem utbildning i dag, jag fick ingen så klart. Alla bara springer iväg på utbildningar, alla utom jag. och inget svar eller anledning får jag. tänk om, dom faktiskt tänkt att kicka mig. Skickade en massa mail till thimmy och beklagade mig....Han trodde inte det i af....

Ursch, annars är jag deprimerad. Har en sån där fuldag. Jag antar att jag varken har tid eller pengar att slösa på att bli "vacker" Och jag antar att orken och viljan inte finns heller. Det kommer väl, I guess. Den dagen jag blir rik, och slipper jobba....
Annars så oroar jag mig över det mesta antar jag. Sjukdomar och grejer, som jag inte ens haft tid eller ork att kolla upp. När ska jag ha tid till det? Det är ju så komlicerat att ta sig till doktorn. Lika bra att man väntar tills ambulansen hämtar en, så man slipper skaffa skjuts, tillstånd eller boka någon tid nånstans...

Igår som jag förresten "Loser" Är det bara jag, eller är Jason Biggs faktiskt riktigt snygg?(i den filmen i af) typ smälte när han log. Nääästan lika snygg som Jimpo..men bara nästan ;) Hur som heslt var filmen bra. Eller, ja en väldigt lättsmält teenage-movie. Jag vill se mer av såna. Det är så mysigt :)

Idag när jag kom hem var han det första jag kurade ihop mig hos. Hade tänkt på honom hela dagen. Antagligen därför dagen var så seg också. Längtade ju så. Ibland får man ju den där "crush" känslan man hade där i början för 3 år sedan. That's right. Vi har snart varit tillsammans i Feberuari :) Det känns inte alls fel att faktiskt förlovat oss. Det känns underbart...

När man är deprimerad är Jimmys famn den bästa medicinen ever.

Just nu är det Top model på tv, jag skriver under reklamen. Jag hejjar på Marjorie, men i dag var hon inte så bra...jag hoppas att hon inte åker :/ Jag hoppas på att Elina eller Mckeey åker....Inte för att jag inte gillar dom, utan p.g.a nån av dom 3 kommer att åka för att dom var sämst...

I kväll ska jag vara uppe länge bara för att jag har sovmogon i morgon.

By the way måste jag ta hem Katy Perrys "Hot n cold", och Britney spears "Womanizer" Jag älskar dom låtarna. Det enda jag lyssnar på just nu är typ bossfight - musiken från Altier Iris 1 :/

Okej snart är det Top model blir spännande att se vem som åker ut. alla mina favvisar från alla serier jag sett har åkt ut... crap :/

Aja

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

I KNOW! Perrys är riktigt sjung/dansvänlig här hemma i mitt vardagsrum och i min ensamhet! Föredrar dock Britneys Gimme more :(

Seriöst Anna, vad har hänt med oss? ;(

OCH NÄR SKA VI SES!? :D :D


2009-01-28 / 20:52:24
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: