27/1 - 09

2009-01-27
18:43:28
Man började dagen med att försova sig så klart. Brukar gå hemifrån kl 7.00. Vaknade 3 minuter i 7. Men jag klädde mig och packade på 3 minuter(frukost och tandborstning uteblev dock) Så man kände sig måttligt fräsch...men jag hann med bussen och det var det viktigaste!

Ville bara hem hela dagen, och därför blev jag glad när de skickade ut massmail om att folk skulle få sluta tidigare idag, om de ville. så jag skrev upp mig så klart. Och fick sluta 12.30 ^^

Ganska najs. Och i morgon blir det sovmorgon! visserligen slutar jag senare men..aja vad gör man? Dom hade gjort något skumt med schemat och lagt för mycket folk på morgonen, så vi är alltid överbemannade. Det var därför dom flyttade min tid en timme senare...jag vart väl måttligt glad...jag hade ju den tiden för att jag hade önskat den. Alex hade dessutom skillat upp mig på sexor på växeln. Så alla andra hade typ inte fått några samtal alls :S

Skönt och komma hem i af, började direkt med att spela Altier Iris 2. Jag levlade vapen, det är lätt det roligaste i spelet haha. Men sen blev jimmy otålig och ville att vi skulle spöa bossen nån gång. Så det gjorde Jimmy. Ganska besviken på slutet - så klart. Alla Altier Iris-spel har skitsugiga slut! Dom är korta, och dom säger inte ett jota!

Nu är klockan 18.40 och Jimpan vill att vi ska gå på en prommis. jag har av någon anledning redan tagit på mig pyamasen. Jag känner mig mest för att gå och ta ett relaxing bad och se på nån film och mysas...men det är väl bara att ta på sig täckisarna då :/ Drrryyygt!

inge mer Altier Iris 2....Vad nu då? :/ Då blir det back to manga and anime I guess!! MOAHAHAHAHAHA!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: