26/1 - 09

2009-01-26
22:40:15
You can unbutton me anytime ;)

They sure did some miracles on Brad Pitt :O Dagens specialeffekter och smink are amazing---- :D

Hur som helst hade jag et vanlig tråkig dag på jobbet . tills jag fick ett trevligt mail av Linnea. Hon undrade om vi kunde käka skräpmat och gå på bio...why not? Måndagar suger ju...kul att få göra ngt på kvällen :)

Linnea är sjukt trevlig, alltid kul att prata med. vi for o käka pizza, på viking. Ngt jag ångrar. Jag mådde inte bra på bion sen...trodde jag skulle sluta må illa om jag drack en massa dricka - Trust me - det blev bara värre. Spydde i cola-burken när ingen såg. The perfect crime! Moahahahaha.

Filmen var jättebra :) Sjukt lång. 2 h 46 minuter :S Men jag tror inte jag skulle orka se den på vanlig tv. Det är en typisk film som man bara måste se på bio tror jag.....
Brad Pitt och Cate Blanchett. Sjukt snygga människor.....orättvist. Linnea hade aldrig sett henne i nån film tidigare. Jag har sett henne i massor...Konstigt nog kunde jag bara nämna henne från 2 filmer(Sagan om ringen, the gift), men jag har definitivt sett henne i fler...Hon hade inte sett the gift, och sagan om ringen kommer hon inte ihåg :P

Aja, gå och se den....

Annars så ska jag på jobbet i morrn...tråkigt hade gärna hunnit mysa med Jimpo ett tag och spela Altier Iris 2....men sängen awaits me...

Förlåt Ewe :( Fick ett inlägg i dag och påminde mig om att vi skulle se Benjamin Button tillsammans. Hade naturligtvis glömt bort det...inte tänkt på det? Hur som helst var jag antingen cenil eller j*vligt tankspridd. Eller också hade jag förträngt det för att jag ville se filmen så mkt....crap crap crap. Men jag ser den gärna igen om hon villl...

FAIL!

Jimpo får då lön i morrn :) Han får mycke pengar, så vi kanske kan skämma bort oss mer än vanligt...eller kanske inte? En massa räkningar på prenumationer vi glömt att säga upp kommer nu... FYYYY >__< onödiga utgifter. Hatar att dom inte bara kan sluta ge oss grejerna efter att vi slutat betala.....men icke..... :/ Om de hade handlat om nån hundring hade jag gått med på det...men nej det handlar om nån tusenlapp..och detta p.g.a en viss person inte kan läsa på fakturorna om vad han säger ja till. Man trodde man fick allt gratis.....

Aja ska sluta ha ångest över det....

bye bye!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: