24/1 - 09

2009-01-24
22:29:12
Igår var det fredag och jag jobbade då. Tråkig dag på jobbet som vanligt, men när jag kom hem var det skööönt. jag var på lite dåligt humör dock men det gick över...

Fik ett il som vanligt och började städa och möblera om hemma. Det blev så fint, och nu trivs jag verkligen i lägenheten, ngt jag inte gjort på ett tag tyvärr :/

Vi fick även veta att Jimmys mamma plus familj skulle komma på lördagen(idag alltså) så det var väl därifrån jag fick mitt il.
Vi åkte dessutom till stan och handlade in mat och sånt :) dessutom en sprillans ny kattlåda med kattsand på köpet ;) inte illa :D

I morse steg vi upp 09.30..lagom tid fick sova ut....klädde oss, ducshade och städade bort det sista innan dom kom.
När dom kom kokade kaffe, amanda lekte med aktterna och anton spelade tv-spel. Efter det for vi till staan.. Jag åkte buss eftersom att jag inte rymdes i bilen.

Det var trevligt i stan, men jag o jimpo köpte inget. Förutom tacos då som blev vår lunch...Vi var i stan till ca 16.00. Mattias köpte marängswich grejer som vi kunde käka på kvällen.--.-

När vi kom tillbaka satt vi och såg på top model....Jag och Jimmy började med maten. det blev grekisk pyttepanna, och grekisk pastasallad :) Lyckat!!

Satt och pratade diskade bort. sen gjorde jag marängswiss. känns som att jag mest var i köket

Amanda gjorde slut på katterna i af. (Nu ligger dom livlösa på golvet....) JVi tyckte de va skitskojj att dom kom. Man är lite slut efter allt men det känns jättebra. hoppas att de kommer och hälsar på ngn fler gång.

Nu hoppas jag på att det blir lite Altier Iris 2...vi måste ju klara ut spelet nån gång ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: