21/9 - 09

2009-01-21
14:19:14
Suck och stöd - är hemma efter en jobbig dag. Fick åka hem tidigare idag, för att det inte fanns något jobb :S Plus att jag ville hem, var så förbannat trött.

Jag tror inte jag får jobba kvar på Xzakt så mycket längre. Inget jag fått bekfäftelse om, men det verkar som "finanskrisen" har börjat drabba xzakt nu. Fick ett störande mail som visade att det fanns över 20 personer på företaget som inte drog in en enda krona - p.g.a ej befintlig effektivitet (!) Jag känner mig träffad i det området. Men inte för att jag kan ha så mycket mer effektivitiet p.g.a jag sitter på för lite "skills"....

Har bett om fler, men min chef har bett mig avvakta. Och nu börjar han bete sig konstigt. Han totalt ignorerade mitt "utvecklingssamtal" t.e.x. Precis som att det inte skulle ge något, för att de endå kommer att säga upp mig?

Som sagt var, bara mina spekulationer, men det skulle inte vara konstigt med tanke på hur det där företaget är.

Men i så fall är min sista dag 30/2 . 09. Dom kan inte säga upp mig tills dess. Det jobbiga är att dom kan komma till mig just den dagen och säga upp mig. Men I'm ahead of them i sf! Jag letar nu jobb för fullt.

Jag är inte allt för orolig. Det känns inte som att jag ska ha så svårt att hitta ett nytt jobb, med tanke på all erfarenhet jag fått. Får ta en dag i sänder. Tror Jimmy blev mer orolig...

Igår satt jag och spelade Altier Iris 2. Det är egentligen inte många spel jag gillar, men den spelserien är magisk. Den bjuder på sjuk mycket spelkänsla :) Jag kunde inte få nog....

Det blir nog promenad alleldes strax med Jimmy, komma hem ta ett skönt bad, Sen blir det gröt(?) mtill middag, sen blir det nog att spela igen Moahahahahaha...Längtat ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: