18/1 - 09

2009-01-18
15:17:54
Idag är det dagen före Jimpos födelsedag :)

steg upp åtta i morse(Jimmy och katt - ligan tvingande upp mig) så jag har varit dyngtrött hela dagen :/ Går fortfarande runt i pyamas....

Vi har dessutom städat för att mamma och pappa ska snart komma, och då ska vi käka räkmackor och tårta ^__^

Tårtan är en glasstårta som jag gjorde igår..den ser helt missbildad ut, och det är en sockerbomb(!) Men jag tror att den är god - jag hoppas de i af ...annars blir jag ledsen :(

Jimmy har redan fått sina presenter av mig: 3 badgrejer, en borste, en påse med smått och gott(te choklad, hårgele) och en mobiltelefon. I morrn hoppas jag att vå far ut och äter eller går på bio :)

I helgen blir det nog fest, hoppas att hans kopmpisar från vännäs kommer, det skulle va skojj.

Nää nu blir det att ta en dusch, och vila lite innan jag börjar göra räkmackor :)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: