17/1 - 09

2009-01-17
10:03:23
Idag är det lördag = med helg, ochdet är alltid skönt :)
Igår fredag på jobbet var det skittråkigt, skitjobbigt och skitsegt. Men som alltid har man en jätteskön känsla precis när man slutat. För att man vet att det är helg :)

När jag kom hem hade Jimpo tänt en massa ljus, gjort sig fin för min skull och lagat tacos :) det var jättefint och jätteromantiskt ^^

Men efter nån minut så plingade min bror på, och han kom och norpade åt sig av maten. So much for the romantic dinner...Oh well...

Efter det gick jag och tog mig ett långt avslappanande bad... :)

Men kvällen urartade efter ett tag och inbillade mig att jag hade canser(Alltid är det något nytt, hudcancer, stroke, hjärtinfarkt m.m) Jag är ju trots allt hypokondriker. så jag ringde min syrra som är sjuksköterska och plågade henne. Hon lyckades lugna mig...

Sen såg vi Myth Busters och L:A Ink på discovery channel ^^ sen somnande vi kl 12.00

I morse steg vi upp kl 9.00 av nån anledning O__o Sen ska vi till stan för att gå och kolla grejer och fika ^^ Vi har inte så mkt pengar att röra oss med, men det gör inget, roligare än att sitta hemma i af ^^
På måndag så fyller Jimmy år, och vi ska nog bjuda hit mamma och pappa i morgon kväll så vi kan ha något slags firande. Vi bjuder nog på räkmackor och tårta ^^

Jag hoppas nu att jag kommer att kunna uppdatera bloggen :D

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: