Tingeling och den förlorade skatten

2009-12-20
16:00:23
Haha, jag vet vad ni tänker:
"Anna, det är ju en barnfilm!"

Men jag fick faktiskt den första "Tingeling"-filmen av Jimpo i julklapp förra året ;)

Jag hade inte så mycket förväntningar - jag var ju ganska nöjd för att den hade ett snyggt fodral i alla fall.
Men jag måste säga att reklamen till nr 2 "Tingeling och den förlorade skatten" fick mig att vilja se den
(fast ettan inte var så imponerande)

Så vi såg den i dag.
Självklart är ju faktiskt filmen riktad till barn, så jag har ju inget att klaga på där.
Dock så tyckte jag ändå om filmen på något sätt.
Jag tyckte bättre om den än ettan. De hade fångat Tingelings beetende bättre i den här filmen, som man känner igen henne ifrån Peter Pan.
Animationen var riktigt bra, och jag gillade verkligen musiken.

Jag är en riktig sucker för sånt där "älv och glitter"-tjaffs ;) Hoppas det kommer fler filmer =)
Jag kommer att se dem!

Betyg
3/5




               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: