Julafton

2009-12-25
15:53:02
Jag glömde ju uppdatera igår - eller glömde och glömde. Jag hade inte tid...

Underbar julafton i af
- dock kändes det inte riktigt som julafton då man skulle kliva upp 07.00 på morgonen och förbereda sig för 12-timmars arbete...

Jag var ganska trött när jag kom på jobbet, och de första timmarna ringde det faktiskt ganska många. Det var som om de inte fattade inte det faktiskt var JULAFTON och att folk ville vara hemma med familjen då? Men aja...

Efter 16.00 så började telefonen dö ut ganska ordentligt. Vi som jobbade satt vid samlat bord och pratade allt mellan Tiger Woods och samer. Tiden gick fortare än väntat och rätt som det var, så slutade man ju. Helt underbart!

Man kom hem till julmat och familjen, pojkvän, moster och kusin. Sen blev det julklappsutdelning och julgodis.
Jättemysig stämning var det. Underbara julklappar fick man. Synd bara att man var så trött. Jag ville egentligen vara uppe längre - men det gick inte så bra. somnade vid 12.00-tiden...

Men julafton känns som att den bara blir bättre och bättre varje år. Ganska konstigt egentligen?
Och mamma å pappa skämde bort en som vanligt O__o


Bilder från kvällen:



Julgranen



Julkyssen



Familjen





Julklapparna



Julklappen från Jimpo -  Nu har jag nästan alla Myazakis filmer. Bara Mononoke som fattas ^^
TACK ÄLSKLING!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: