By the way...

2009-12-16
18:43:03
Jag fick faktiskt en kommentar här om dagen -
dock vet jag inte vem det var ifrån.
Men jag tänkte att jag skulle svara på den.

Here goes:


Anonym om 14/12 - 09 - Balsam is the shiat!:
läser du bloggar? Skulle vara roligt om du listade upp vilka du följer i ett inlägg :)
Svar: Ja, jag läser bloggar =) Jag kan ju göra en lista på de jag läser dagligen:

Fokis.se

www.pub.se/blogg

lipstickkiller.blogg.se

dolphin.blogg.se

nekoneesama.blogspot.com


Sen finns det ju en massa som jag brukar kika in på ibland...men dom orkar jag inte lista.
Jag inser nu att jag inte alls läser sjukt mycket blogg.

Jag gillar personliga bloggar, så när man skriver mycket om mode och kläder är jag inte såå intresserad...
Foki har visserligen väldigt mycket prylar hon visar i bloggen, men jag älskar ju sånt som hon skriver om så det kan inte hjälpas. ;)
Jag hoppas hitta flera liknande bloggar.

Sen Cecilias blogg på Pub-sidan hör egentligen inte till vad jag brukar läsa - men jag älskar verkligen sättet hon skriver på =) Ni får gärna tipsa mig om fler bloggar ^__^


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Ewe 

Så du läser inte min ? : ( :P


2009-12-17 / 18:52:47
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: