9/12 - 09 - Annadagen

2009-12-09
20:58:33
Igår när jag och Jimpo satt och såg på National Treasure - fick vi besök av ett blivande födelsedagsbarn...

Jupp bror min och Kent kom in. De skulle dumpa pepparkakeformar.
Dock kom vi på den smarta idén att jag skulle följa med han hem till mamma å pappa.
Så han på morgonen kunde skjutsa mig till Medlefors folkhögskola.

Det blev ju bra, Bror fick ju hans present av oss, han fyller ju åpr idag - Grattis till han!

=) När vi kom hem så fikade vi lite innan vi gick upp för att se lite film hemma hos mamma och pappa.
Vid 01.00-tiden kände jag att det var dags att sova. Skulle ju upp kl 07.30..
Jag fick trängas i sängen me  vovve Randi...

Jag kom till Medlefors kl 08.20, blev ju perfekt.
Dagen har dock inte varit så givande - mest bara trevlig. Och vi har i princip bara fikat och ätit!
Mackor på morgonen, sen blev det julbord och efterätt som vi käkade i flera timmar kändes det som. Och mera fika! Haha!

Sen for jag och Malin och gick en runda på stan - där jag hittade en massa trevliga saker som jag ville köpa, men tyvärr hade jag inte råd =(
Efter det for jag med Evelyn och Elin hem till mig där vi käkade pepparkakor, julgodis poch drack glögg.
Vi satt och prata och lyssnade på julmusik!
Mysigt värre! ^^

Det är ju "Anna-dagen"(fast det är Tommy som fyller år)
idag och ni som inte vet vad det betyder kan läsa om det här------->Anna-dagen

Nu har de farit och jag peppar för både manga-läsning och anime av just: Kimi Ni Todoke!

Oh, one more thing! Jimpo-chan har blivit uppskriven på en vikarielista nu! Yeahhh!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: