8/12 - 09 - Not today

2009-12-08
21:23:54
Tråkig dag på jobbet - som vanligt!

Förutom bruden med the toxic cloud around her. Hon är inte tråkig - hon är ond. Hon kommer att göra så att alla vi andra på jobbet hamnar på sjukhuset.

Damn, woman...stop using that perfume!!!


Höhö---När slutet(av dagen) började närma sig hade vi planerat(jimpo+jag) att gå till Solbacken, bara för att kolla hur lång tid det tar att gå och HUR man kommer fram. Jag är tyvärr kändast i Sverige när det gäller att ha DÅLIGT lokalsinne.

Men jag hade bestämt mig. Jag skulle visa vägen - och Jimmy skulle bara vara tyst! Maha!
Jag studerade kartan på Hitta.se länge och väl innan jag bestämt mig för vilken väg vi skulle ta, som enligt MOI skulle vara kortast.

Och hör och häpna - jag hittade! Och det tog bara 25 minuter! Höhö, det ni ;)
Dock så hade Jimmy en egen väg - den tog vi på hemvägen. Den tog också bara 25 min. Skillnaden vara bara att HANS väg hade GATULYSEN! Gaah - I lost - again! Next time!

Om ni undrar varför Solbacken är så great är detta anledningen:

* Systemet
* Willys
* Rusta
* ÖB
* Ica Maxi
* Jula


Och även en massa andra trevliga butiker man kan gå och svansa runt på =)
Vi har kirrat Niis-sans (Min bror Tommys) present nu! Det blev super. Han fyller ju år i morrn.
Får se om han får den i kväll eller i morgon!

Morgondagen är fullspäckad!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: