7/12 - 09 - Vardagsliv

2009-12-07
22:11:47
Jupp, livet har slagit sig till ro...

Jobba som vanligt, komma hem, äta mat, läsa manga, se på animé, se en film...det är vardagslivet.
Det är tillbaka. Man kanske tycker att det låter tråkigt - men detta är ju faktiskt livet.
Och ingen gladare än jag =)

Även om jag faktiskt gråter lite väl ofta, så är det bara för attjag är sjukt känslig, och gråter inte bara av en anledning, utan flera. Jag gråter när jag är:

arg
ledsen
glad
lycklig
trött
grinig
ont i ögonen
förkyld


Listan kan göras lång.
Men jag är så glad över att jag kan gråta och känna så mycket saker. Jag känner mig levande. Och just nu - mer levande är någonsin.
Jag har tagit ett kliv närmare det som jag söker =)

Jag sov som en stock i natt - och ville inte kliva upp ur sängen  - men när jag väl kom därifrån, kände jag ingen ledsamhet för det.
Jag är så glad. det är lite jobbigt dock. för när man är på toppen - väntar bara botten...oj nu var jag negativ.
Varför kan man inte bara få vara där förevigt? =) på toppen allså.
Men det är också livet.

Upp och ner. På tal om "Upp"
Jag har nyss sett den.

Jag har skrattat. Och naturligtvis gråtit.




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Åh jag vill se den filmen.. Men hittar ingenstans på svenska, vill ju att Anton och Amanda ska kunna se den också :)


2009-12-08 / 08:52:33
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: