6/12 - 09 - Vad kan jag göra?

2009-12-06
21:28:03
Jag har insett något...

Jag måste vara världens bästa människa! för om man inte är det, vad har jag då gjort för att förtjäna detta?

Världens bästa familj, vänner, lägenhet och pojkvän ^__^

Jag vet inte hur jag i ord
kan tacka dig
Jag vet inte hur jag någonsin kan visa
hur jag kan tacka dig

Jag kan bara fälla några tårar
Jag gråter inte av sorg
Jag gråter inte heller av glädje
Jag gråter av skam
För att jag kan egentligen inte ta emot det
Men jag gråter ändå av tacksamhet
för jag vet att jag behöver det
Hur mycket jag än vet - att jag inte förtjänar det
Tack..!

Underbara dag, låt den aldrig ta slut. Natten var väl ganska dryg - men morgonen lite bättre.
Familjen har varit här, vi har ätit pizza.
Jag har gråtit en skvätt - för något jag fått.

Vi har även varit på bio i kväll, och sett 2012. Jag uppdaterar sen vad jag tyckte om den.
Nu är jag hemma, och jag är alldeles utmattad. Och egentligen skulle jag vilja gråta några skvättar till.
Men jag orkar inte - jag har lite att fixa innan jag ska sova =)

Gonatt små bävrar!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: