3/12 - 09 - lättnaden

2009-12-03
19:22:54
Finns inget mer...nu kan jag lägga mig tillbaka - och njuta

Jupp lägenheten är kirrad! Det mesta i af, och det som inte är färdigt är ändå inga dödsviktiga grejer som måste fixas NU, så i dag är första dagen som jag kunnat chilla riktigt ordentligt =)
Jag njuter verkligen av mitt liv, ibland funderar jag på i fall jag nuter för mycket - jag är så van att allt ska gå åt skogen så jag antar att det är det jag sitter och väntar på ?

Det känns som fredag i dag - bara för att jag har sovmorgon i morgon. Men detta betyder att jag kan ha en liten frdagskväll i kväll ;) Bad, handling och mys...inte illa =D

Jag ska jobba på lördag så fredagskvällen i morgon kommer attkännas som något helt annat, slutar nämligen 20.00 och stiger upp vid 07.00 på lördag. Men det gör inget, jag jobbar nämligen EXTRA! jobb som jag tagit åt mig för att jag får co-mkt cash om jag gör det ;)

Plus att jag ska jobba me "the Dreamteam". Vi kommer att ha det riktigt kul!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

lyx! Jag slutar 9 ikväll och ska upp 6 imorgon :(



Jag är så glad för er att det äntligen är klart med lägenheterna!


2009-12-04 / 12:29:36
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: