30/12 - 09 - There is no place like home...with me

2009-12-30
15:13:04
Jag har sovit mellan 03.00 och 08.00 i natt...det går inte att sova. Går inte att äta. Går inte att göra något...

Men HAN är på väg hem. Han har ringt mig flera, flera gånger idag och jag blir nästan gråtfärdig av att höra hans ljuvliga stämma.
Jag längtar så mycket!!
Även om vi inte kommer att kunna göra så mycket ,spelar det ingen roll så länge han är här.
Min Jimmy. Bara min, kommer snart hem! Om 2 timmar beräknas han vara här.
Jag önskar att jag får lite styrka att kunna gå och städa i lägenheten´, göra mig fin för hans skull...
Så att han blir lite glad när han kommer hem.

Jimmy du får inte vara borta så här länge, it's killing me!

I love you!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: