29/12 - 09 - Jag mår illla....

2009-12-29
12:21:57
Om gårdagen var riktigt j*vla hemsk - så är denna dag ännu värre...

Lägenheten är sprängd...jag borde göra så mycket. Har inte ens tvättat min klänning än - om det nu är lönt?
Jag är hemma idag från jobbet. Jag mår så j*vla illa! Jag satt på toan på jobbet i en halvtimme när jag hade börjat - men inte hjälpte det.

Trodde först att illamåendet berodde på huvudsmällen jag fick när jag föll nedför trappen? Men det är det nog inte...
jag ringde till sjukvårdupplysningen i morse - de sa att jag skulle vara hemma idag.
Jag måste alltid fråga någon annan först innan jag kan bestämma mig för om jag ska vara hemma från jobbet eller inte.
Annars slutar det bara med att jag skulle spy på tangentbordet, torka av det och fortsätta jobba.
Jag får alltid så dåligt samvete när jag är hemma från jobbet. Mycket för att det inte är bra att man är sjuk för ofta, och för att jag behöver ju pengarna =(

Jag ska försöka sova nu...dock BORDE jag städa - men jag orkar inte och kan i princip inte...'

Åh skjut mig någon - eller tvinga Jimmy att komma hem så han kan ta hand om mig =(

Snyft...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: