28/12 - 09 - Dagen idag...suger

2009-12-28
18:32:58
Jag har haft en underbar helg...detta betyder att måndagen inte kan vara bra...

Har inte uppdaterat på hela helgen - jag har varken haft tid eller ork. Har ju gjort så himla mycket. Jag ska försöka göra mig kortfattad:

Fredag:
*Bilen krånglade
*var med André och Tommy en stund i stan
* for hem
*umgicks med Emelie fram till 23.00 kanske?
*sov

Lördag:

*Gick på stan en liten stund
*Sa adjö till min älskling innan han for till Vännäs
*Storhandlade
*For hem till mamma och pappa
*Evelyn kom senare på kvällen, vi bytte julklappar och hade det allämnt mysigt'

Söndag:
*Var hos mamma och pappa läänge
*For på bio med Tommy och Benne
*Kom hem vid 00.00
*Föll i trappen(!) ---------> resulterade i en lång, sömnlös och smärtsam natt

Idag:
*Har jobbat
*Varit på grymt dåligt humör
*Haft ont i heeela kroppen och i huvudet(biverkning av att man ramlade i trappen)
*Varit trött och sliten
*Hatat vissa personer hela dagen i dag och vill i princip inte träffa dem igen om inte förbättring sker!

Nää jag är fortfarande så fruuuktansvärt besviken, arg och ledsen och jag har fortfarande fruktansvärt ont i kroppen.

Kvällens planer är i af följande:

*Mata katterna
*Rensa kattlådan
*Fixa käk
*Tvätta min nyårsklänning
*Se på film
*Skriva om filmen "Avatar" som jag såg igår med Tommy och Benne
*Nörda Facebook
*läsa manga

Men helst vill jag sova och glömma dagen. Få se om jag hinner allt?


Jaaag saknar Jimpo!! >__<





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Hörrudu skräpmaja, när ska vi ta och hang out då?! :O


2009-12-28 / 18:56:58
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: