23/12 - 09 - Uppesittarkväll?

2009-12-23
23:51:13
Uppesittarkväll? Egentligen inte för mig - jag ska ju upp och jobba i morgon...

Dock är jag fortfaqrande vaken - så liiite uppesittarkväll är det jue ;)

Jag skrev aldrig i går - jag hann ju inte.
Men jag har bara en mening att tillägga där:

"Tack för en jättemysig kväll!!!"


Idag har jag jobbat - tråkigt, tråkigt. Efter det for jag in till stan och mötte upp Emelie.
Jag gick och akut-köpte de sista julklapparna så nu är det ur vägen. Himla kul att träffa henne igen =)
Det var ju så länge sen sist!

Dock var det inte så länge vi hann träffas - men den lilla stund det blev så var det ju värt det =)
När jag kom hem vid 21.00-tiden så slog jag in julklapparna - sen fuskade jag och Jimpo och hade lilla julafton ;)

Vi öppnade ett av våra 2 paket som vi ger till varandra =)

Jag fick minneskort till kameran! Hur bra som helst!
och Jimpo fick filmen "Cloverfield" Hehe

Nää nu ska jag se på lite Kimi no Todoke - sen blir det sängen. Blir en lång dag i morgon =/







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

du råkar inte ha nåt foto från tisdagen? :)

du får hemskt gärna skicka till mig isåfall!

tack själv för en underbar kväll <3 och vad fina julklappar du fick förresten!! särskilt dom där hand/armvärmargrejs..grejerna... öh :) dom.


2009-12-26 / 14:10:09
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: