2/12 - 09 - Sa juu det!

2009-12-02
18:18:42
Japp internet är igång - och nu vill jag verkligen försöka korta ner så mycket som möjligt - annars blir det extremt mycket läsning =P
Ska göra allt i punktform hade jag tänkt ^^

Fredags: flytt, var lite små-osmidigt men det gick ju. Lägenheten= UNDERBAR!(nya)
Lördags: jobb 12 timmar, Jimmy städar lägenheten(gamla)
Söndags: jobb 12 timmar, jimmy städar lägenheten(gamla)
Måndags: BESIKTNING(!) Ångest...GODKÄND!
Tisdags: 1.a december - livet börjar om på nytt! Ledig, fixar lägenheten(nya)
Idag: Mår som en kung!

Jag kommer att bli jättejobbigt nu i december - för nu är allt h-vete gjort! och jag kommer aqtt vara så positiv!
Och vi har en helt underbart fin och ny lägenhet, jag bor 10 min från jobbet och allt är så fantrastiskt bra!
Har lite smågrejer som ska fixas i kväll sen är nya lägenheten kirrad.

Jag måste säga än en gång:

TACK BENNE, TOMMY, JIMPO OCH KENT!

Finare grabbar får man leta efter =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

När vankas det inflyttningfeeeest? :D


2009-12-02 / 18:49:40
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: