21/12 - 09 - X-mas is near...

2009-12-21
22:16:33
Jag har haft en riktigt skön söndag i dag(även om det är måndag)

Jag har varit ledig idag - en måndag(!)
Kändes riktigt bra. Jag ska ju jobba julafton så jag tackar och tar emot all ledighet jag kan få ;)

Har varit en riktigt bra dag här hemma med Jimmy. Gjorde inte så mycket framtill 16.00 då det var dags för middag.
Det var min uppgift att göra den, och jag gör ju aldrig middag i vanliga fall så det var ju kul.

Maten blev ju riktigt god - och jag kommer att göra den igen, fast bättre. Den ser dock inte såå aptitlig ut tyvärr O__o

Efter maten stack vi in till stan för att handla in de sista julklapparna - tyvärr så började jag med att handla in till grejer mig själv hehe O__o En söt stor rosett(ovanligt va?) Jag har ju en sen tidigare men den är mindre ;)

Mysigt att gå på stan med Jimmy i af, dock var det ganska kallt =( Har i princip frysit hela helgen och har därför inte velat gå ut nånting...

När vi kom hem började jag julbaka lite grann. Slog senare in resten av julklapparna och det tog ju sin lilla tid...
och nu sitter jag här, har lite ont i ryggen, ska väl sova snart då jag känner mig lite trött.

Jag är ju tyvärr inte ledig i morgon...



Min mat - som faktiskt var god



Min "lilla" rosett jag köpte idag ;) Fin va? =D



Mitt "julbak"



"Julhörnan"



Esper ville vara med när jag slog in julklappar...han var till stor hjälp i alla fall...



Nu är alla julklapparna kirrade - NÄSTAN i alla fall


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: