2012

2009-12-07
18:56:01
Igår var jag på bio och såg 2012

Och jag måste säga att jag höll rätt hårt i stolhandtagen, jag blev faktiskt väldigt tagen av filmen.
Mitt hjärta bultade så hårt att det gjorde ont.

Tror egentligen inte att någon missat vad den egentligen handlar om. Men skit samma. Det blev ju faktiskt en riktig kamp! Kampen om människans överlevnad. Och min inre kamp.

Specialeffekterna var slående! har aldrig sett något liknande. Det var nästan som att den blev vérklig.
Dock blev jag lite besviken. I början kanske jag kunde gå med på en vanlig Hollywood-klysha.
Men inte heela tiden. Men den var ju sjukt spännande - rätt igenom!

Den hade kunnat vara riktigt j*vla bra - om den hade varit "verklig" på det sättet.
Men helt klart värt mitt bio-besök!

Betyg:
3/5




               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget


Sara 

Javisst, både mormor och morfar blev så glada :)


2009-12-07 / 20:48:49
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: