20/12 - 09 - 4:rde advent

2009-12-20
21:37:04
Det är fjärde advent och snart är det jul...

Köket är sprängt, jag har gått omkring med pyamas hela dagen, tjuvat pepparkakor från burken och ätit det som frukost, lunch och middag. En helt fantastisk söndag med andra ord.

Har glott på film, läst manga(senaste kapitlet av Kimi ni todoke) Och nu är jag ännu mer peppad på film.
Och inte vilka filmer som helst: Utan 3 filmer som handlar om Peter Pan!

Disney-klassikern Peter Pan, Hook och även otecknade filmen från 2003. Jag tror att det var p.g.a att jag såg Tingeling i dag som gjorde mig sugen...

Vi har druckit glögg och tyvärr råkade Jimmy spilla ut min mugg med glögg på min filt, mattan och i soffan O__o
Oh well...

Läste förresten nyss om Britney Murphys död...Dessa kändisar, de ska då alltid dö unga...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: