18/12 - 09 - Weekend

2009-12-18
21:19:46
Nu är jag ledig - 3 dagar(!)

Helt galet skönt känns det - dock är jag vääldigt trött och slut. Och så fryser jag...
Egentligen borde jag städa skrubben och slå in julklappar. Men jag orkar inte - än.

Har haft en hyffsad dag på hobbet - snilleblixt som jag var jag naturligtvis tvungen att sätta mig vid ett bord med dator - där INGEN av resterande datorer fungerar. Så jag fick sitta själv *snyft*

Men jag slutade ju tidigt så det gjorde inte så mycket.
En jobbarkompis jag inte kommer att träffa på ett tag fick en julklapp - 2 tvättlappar med Nalle Puh på.
Uppskattas av alla killar i åldern 22 ;)
Han saa då att han blev glad i af O__o

Jag och Jimpo gick efter jobbet till Solbacken en sväng och köpte mat för de sista slantarna.
Blir bra de, då klarar vi oss till 23:dje =)

Blir spännande att se hur jul kommer att se ut...förutom att jag ska jobba då O__o
Men Nyårs verkar ju vara kirrad i af - I hope you all peppar för stugbesök i Borgafjäll YEAH!
Dock hoppas jag att jag inte är den enda som INTE kommer att åka skidor...

Man får ju så förbannat ont i fötterna - och så är det säkert kallt.
Pax för filten och stearinljuset i stugan med varm chokla HAHA!
After Ski' n kan jag naturligtvis vara med på också ;) Hehehehe...

Nämen, nu är jag fired up so don't bail on me aaait?

Faaan jag vill lägga upp bilder - men ärthjärnan nummer 1 har naturligtvis lyckats slarva bort de uppladdningsbara batterierna till kameran O__O Men jag ska försöka fixa det innan jul i af =P

Nää nu blir det att ligga och bre ut sig i soffan och glo på lite tecknad film!
Skrubben och julklapparna - får vänta!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: