17/12 - 09 - Freezing

2009-12-17
19:38:32
Det var Mupp-Anna som gick till jobbet i morse...

Det är ju så förbannat kallt. Tur att man bunkrat upp med halsduk, långkallingar, täckisar - You name it!
Det är en fantastiskt årstid - vintern. Den hade varit liiite bättre med  lite värme dock O__o

Jag har varit trött och hungrig hela dagen i dag. Tur att man blev bortskämd med lite nyponsoppa på jobbet.
Tröttheten kunde man inte göra något åt tyvärr - cheferna brukar inte uppskatta när man tar med sig kuddar på jobbet...
Jag gick till Shell på lunchen av någon konstig anledning - det var typ kallare då. Jag var dessutom inte snabbast i världen. Kände mig som Michelin-mannen med världens tjockaste täckisar när jag skulle gå dit. Det som normalt tar en kvart - tog en halvtimme för mig O__o illa...
Men förutom sånt där - så är ju allting riktigt nice.

Jag peppar för nyårs - då blir det att bo i stuga några dagar om allt går enligt planerna! Maha!
Låt oss bara hoppas att vår Schema-Nisse inte screws things up for me.

Snart är det jul - pepparkaksbakande i helgen FFS!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: