16/12 - 09 - Hoops...

2009-12-16
18:25:18
Jag glömde ju skriva om vad som hände igår..men det gör inte så mycket...

15/12 - 09:

Sammanfattning:

Jobba
Komma hem
Äta
Sova en timme
Se på Änglar och Demoner
Prata med Evelyn
Prata med syrran
Mysas i soffan
Sova


Hehe värt..

Idag har jag också jobbat(duh?) och det har varit vääldigt tråkigt må jag säga =/
Surrit och matat samtal - typ ingen att umgås med, då vi alla har suttit utspritt över lokalen.
Har mailat lite med Malin och that's it.

Jimpo har också jobbat idag =) Det gick bra för han, han var på Sörböleskolan.
Han diskade, skurade golvet. Så nu blir det extrapengar till vårt lilll hushåll ^^

På tal om extrapengar så hade dom gjort fel på min lönerapport O__o.
Fiskmåsarna hade gett mig 2000 spänn FÖR MYCKET! Gaaah!
Dom trodde jag hade jobbat övertid typ 10 tim...ärthjärnor. Då jag inte jobbat över - alls.

Så vi ska försöka lösa så jag slipper få dom där extrapengarna den här lönen,
så jag inte får avdrag på nästa för det skulle suga =(

För att misstaget var alldeles för stort för att de inte skulle upptäcka skiten hur som helst.
Jimpo som blev så glad också...Menmen, jag fick ändå en ganska bra lön så vi lär ju inte dö  iaf ;)

I kväll blir det att se Kimi Ni Todoke! Och njuuta av mitt liv!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: