14/12 - 09 - Balsam is the shiat!

2009-12-14
22:42:32
När jag jobbar 14.00 - 22.00 så tycker de flesta att jag alltid är såp otroligt vacker när jag kommer in på jobbet

The secret ingridient is balsam! ;) Japp mitt hår är alltid ett ris när jag måste stiga upp tidigt för då hinner jag antingen inte he balsam i håret när jag duschar eller också hinner jag helt enkelt inte kamma det.

Men när man börjar kl 14.oo kan man både vara vaken lääänge natten innan och sova till 12.00 i af =)
Åsså kan man även passa på att fika i godan ro, och även se lite Full metal alchemist BR ^__^
och det viktigaste är att man hinner ta hand om sig själv lite extra, och därför är jag riktigt läcker när jag börjar kl 14.00! maha

Det negativa med att börja kl 14.00 är tyvärr det att man är hemma 22.15 - och måste stiga upp dagen efter kl 06.00 0__0 Inte mycket fritid här inte.

Därfrör ska jag nörda runt lite på nätet en halvtimme, slurpa i mig en kopp te innan jag ska sortera lite tvätt, mysas med min älskling och säga natti natti!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

läser du bloggar? Skulle vara roligt om du listade upp vilka du följer i ett inlägg :)


2009-12-15 / 19:52:22
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: