13/12 - 09 -Lucia

2009-12-13
21:06:12
Lucia firades med att man klockan 12.00 vaknade och käkade en lussebulle hemma hos Björn...

Uppdaterade aldrig igår, hann ju inte. Det hände grymt mycket grejer dock - heeela dagen.

12/12 - 09:
Kan ju börja med att säga att det blev å shoppa på dagen både julklappar å grejer till mig själv hehe, tillsammans med Jimpo, Elin och Evelyn.
Sen for jag hem, gjorde mig i ordning för att Stina kom å hämta mig. Vi drog vidare till Storkågeträsk r Malin bor.
Hon hade nämligen bjudit mig och några andra tjejer som jag inte känner till hennes födelsedagsmiddag.

Det var riktigt god middag och efterätt med spel och trevligheter. Klockan 23.30 åkte jag till stan och skulle träffa Evelyn och Björn.
Dock ville Evelyn ut på krogen och det ville inte jag så jag stannade med Björn och Matti, och Evelyn lovade att komma tillbaka efter en timme.
Dock hände det en grej som gjorde att Evelyn inte kom tillbaka...=(

13/12 - 09:
Björn var bakis som vanligt i morse, jag mådde prima fisk. Vi beställde pizza, och jag köpte en hawaii utan skinka.
Sen for jag hem.

Jag svängde in på Xzakt en stund för att prata med en jobbarkompis om att byta pass.
Och det gick han med på, så att jag och Jimpo kan vara uppe i kväll och se film och mysas =) Annars hade jag varit tvungen att sova typ..nu?
Dock glömde jag bort tiden och hängde på jobbet i en timme(!) Inte så uppskattat av min väntade pojkvän där hemma.
Vi for sen och handlade lite go-grejer som ost, ägg och en massa Bonaqua for att jag var törstig ;)
Nu väntas anime och Simpsons-filmen!

Jag är gla ida!
Förutom att jag tänker på dig =(







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: