11/12 - 09 - Arigatou!

2009-12-11
22:07:34
Jupp känner mig otroligt tacksam i dag mot ett antal olika personer som gjort mig väldigt glad idag =)

Har haft en kanondag på jobbet, och där finns ju ett antal personer som verkligen har lyssnat och brytt sig =)
it's a wonderful feeling.
Att folk först och främst lyssnar på mig, och sen BRYR sig is a god damn phenomena!
Mest för att de flesta anser att det jag pratar om är heelt orelevant, då mitt liv handlar mest om tv-spel, anime och manga.

Och hur många kompisar har jag som har samma intresse som jag ?

Svar: 0


Fast idag har det ju faktiskt handlat om andra bullar - och naturligtvis vart det några tårar fällda idag också..
It's hard, so hard. Men det känns ju alltid mycket bättre sen =)

Och speciellt idag, efter jobbet. Vi gick en mysig promenix till Solbacken igen och har handlat vikitiga mysgrejer till i kväll bland annat mandel och glögg ;)
Sen blir det väl kanske nån film, lite bad och lite tv-spel?
Livet ääär ju faktiskt underbart - visst blir man lite less? ;)






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Neko 

Svar: Oj! Nu blir jag nästan rörd! :3 Alltid kul med kommentarer, hoppas du hittade något mer intressant. Jag är rätt random och blandar ^^;


2009-12-11 / 22:34:13
Blogg: http://nekoneesama.blogspot.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: