10/12 - 09 - Skönhetssömn!

2009-12-10
22:31:19
Japp i går gick man och la sig klockan 21.30 på kvällen - frör att idag stiga upp kl 12.00(!)

Haha jag har alltså sovit ca 14 timmar i natt! Men det var välbehövligt.
Jag har ju sovit så gott, som en stock. Så det var ju värt det.
Jag har varit så trött på sistone - men idag var jag alltså pigg när jag vaknade. Jag har varit på bra humör hela dagen!
Jag gick och badade ca en timme efter jag stigit upp. Sen gjorde jag mig i ordning med både klänning och smink. Jag kammade t.o.m håret! Käkade min lunch och gick till jobbet!

Alla tyckte att jag såg så fin och fräsch ut! Så jag säger ju det - skönhetssömn är inte en så dålig idé.
Har gått bra att jobba, förutom några små missöden, som jag inte ska tänka så mycket på ;)
Kom hem för ca 5 minuter sen. Jag har alltså jobbat från 14.00 - 22.00 idag. Ett pass som jag egentligen inte skulle ha, men som jag bytte med Christopher från jobbet för att han hade träning idag.

Ett lyckat byte trots allt - det är nog bara jag som uppskattar ett sådant pass.
Dock vill man ju inte ha dem heela tiden.
Men någon gång så där - sitter det ju faktiskt fint med sovmorgon.
Jag ska nu ta och göra lite te och mackor för jag är hungrig.
Sen ska jag sova - för tyvärr är det ju ingen sovmorgon i morgon!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: