Best Friends song

2009-08-25
21:52:58

Evelyn
Emelie
Elisabet

Jag har vuxit upp med er
Ni är de jag håller så nära
Men nu ändå så långt bort
Men jag vet att vi alltid
kommer att fara där för varandra
Vad som än händer
I vått och torrt

Detta kontrakt skrev jag och pappa för sisådär 12 år sedan kanske?


Förtydligande:

"
Kontrakt mellan Anna & Ulf(Min pappa)

Om 20 år ska jag, Evelyn, Elisabet och Emelie umgås "normalt"

Om inte, ska farsan ha 20 000 kr av Anna,
Men om det är så att Anna fortfarande umgås med Elisabet,
evelyn och Emelie ska Anna ha 20 000 kr
"

Jag ser fram emot pengarna!

Denna låt är tillägnad till "er"
Den heter "Best Friends song"






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Hahaha, så jävla roligt! Och smart!


2009-08-25 / 22:21:19
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Emelie 

Anna, du är bäst! Får lite dåligt samvete som bara lämnat dig där hemma... Vilket fint kontrakt du och din papppa skrev. Jag hoppas verkligen att han blir skyldig dig dom där pengarna, men det tror jag att han blir :)Vi kommer hem över jul, närmare bestämt den 21/12 och så åker vi den 5/1. Kämpa på med dieten, vet att du kommer fixa det. Sköt om dig! STOR kram!!!


2009-09-07 / 19:05:00
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: