9/8 - 09 - Hemma!

2009-08-09
21:40:03
Yes nu är jag hemma och min helg är slutförd! Inte lika jobbigt i dag vill jag lova -
det har inte alls ringt lika mycket. Jag har pratat med Nadja som jobbade till 14.30..
sen försökt roa mig med mail och annat ;)

Jag tänkte dock inte så mycket på att min buss inte skulle gå förrän tio i tio på kvällen och jag slutade åtta O__O
Två timmar extra på jobbet bara för att bussen är mongo? Att sitta där 12 timmar tycker jag är tillräckligt
så jag började genast ringa till mina "körkortsvänner" för att tigga till mig skjuts.
Brorsan hade egentligen inte tid, men efter lite tjat, gnat och övertalning såställde han upp tillslut :)
Skulle kännas så sorgligt att vara hemma vid elva-tiden och så upp igen i morgon klockan fem :(
Tack Bror!

Jag har även hunnit ringa en massa folk och prata, t.e.x Jossan :D Hon och Stefan ska ÄNTLIGEN komma till oss på middag på tisdag :D Passar ju bra när vi kirrat "nytt" bord och allt. Ska bli superkul.
Jag ringde även mamma, min moster och Emelie och tokpratade innan Tommy kom ^__^

Nu är jag hemma, har käkat middag, och det är varmt som vanligt i lägenheten :(
Ska skriva lite blogg, spela lite tv-spel, sen blir det ju tyvärr sängen :(

Loggade in nyss och hade just fått en kommentar från "Anonym" :)
Men tyvärr vet jag inte vem du är, men tack så mycket ^__^

En jättegullig kommentar, jag älskar kommentarer, så fortsätt kommentera ;)
 I genomsnitt är det ju inte så många som läser min blogg, men ni som gör - tack så mycket det är verkligen jätteroligt ^__^

Jag älskar verkligen att blogga, synd bara att min text kan bli lite mycket ibland :( (Typ som nu) ska ge mig vi hörs i morgon

P:S Peppar för Mana Khemia...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Sv: Ja jag gillar den också :)


2009-08-10 / 07:12:45
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: