8/8 - 09 - Puh!

2009-08-08
21:04:00
Nu har jag äntligen kirrat första dagen av mitt 12-timmars pass. Just one more to go!
Doh...


Hur som helst var gårdagen otroligt lyckad. Elin hämtade oss vid 12.00-tiden och vi for till Kupan direkt.
Bordet var kvar, och vi hämtade det. På vägen till kassan hittade jag även en ljusstake som jag hann sno med
mig innan Jimpo såg något. Den kostade ju trots allt bara 40 kronor ;)

Vi for hem till mamma och pappa, och jag var ganska nervös över att Systra Mi inte skulle gilla klänningen
jag köpt till henne. Den var svart upptil, och blå ner till med fina mönster.
Jag fantiserade ihop om att hon skulle tycka att den var för kort, för snäv, för blå, ja vad vet jag?
Elin suckade iochförsej i bilen hela tiden om att hon inte skulle ha några kläder att ha på sig nu under Nolia.

Jag höll tummarna, och när hon fick den blev hon överförtjust. Och så blev hon naturligtvis supersnygg i den, när hon
tog på sig den. Jackpot!!
Det blev dock en kort visit hos mamma och pappa, då Elin skulle till Nolia på kvällen och mamma och pappa till stugan.
Vi käkade, sen for vi hem till oss.

Vi försökte sätta ihop bordet, men vi hade fel skruvar, så vi skjöt upp det, och spelade Altier Iris 3 resten av kvällen.

Hur som helst är jag hemma nu, och jag är trött och slut. Det är verkligen jobbigt att sitta framför en dator 12 timmar i sträck utan rast!! Men nu är jag hemma, och Jimmy hade varit i stan, köpt skruvar, satt ihop bordet, städat hemma, gjort mat och han hade dessutom köpt blommor till mig när han varit i stan med matchande vas till :D

Min älskling, han är så underbar!

Nu blir det tv-spel, sen blir det sängen igen tyvärr, måste ju vila ut innan ännu ett omtumlande pass ...

Ciao!



Vårt nya kök, 40-kronors ljusstaken, blomman och vasen och vår mat ^__^


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: