7/8 - uppe i varv

2009-08-07
10:40:07
Igår, var vi stan hela dagen, det var skitroligt! Vi köpte byxor åt Jimpo, 2 stycken, en present till syrran, full-Metal alchemist-box till mig och Full metal alchemist-manga till mig ^__^
Jag är så nöjd med de inköpta grejerna!

När vi kom hem sen städade vi lite grann, gick på en prommis, sen spelade vi Altier Iris3 till klockan 4.00 O__o

i morse ringde syrran och frågade när hon skulle hämta oss, jag fattade ingenting...vi skulle tydligen til päronen
för att uppvakta Elin. Då fick jag en idé.
Vi var nämligen på Kupan i går, och hittade ett pefekt bord till oss!
Eftersom att Elin nu har bil kan vi köpa det, kostar bara 150 spänn(hittade dessutom en ljusstake som jag kan köpa)

Men vi fick även posten i morse: två nyheter!
Ett spel Mana Khemia, som vi väntat så länge på har äntligen kommit!
Och även pinkoden till Studera.nu...bättre sent än aldrig brukar det ju heta,
men inte i detta fall, då Jimmy redan blivit struken O__o

Vi skulle ringa nu till dom, men kötiden var 30 minuter, och det kände jag inte för att vänta.....suck...
anledningen till att vi inte ringt tidigare varför för att en kompis till mig sagt att antagningen inte skulle komma förrän i Augusti...

Menmen, vi ska till mamma, det är fint väder, vi har fått Mana Khemia, och vi ska förhoppningsvis förbi kupan för att se om bordet finns kvar! om det gör det, köper vi det, jag menar 150 spänn? :D vi kan köpa ett bättre bord senare, men detta bord är BETYDLIGT bättre än det vi har nu ^__^

Ahh blandade känslor!!










               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Jimmy fick väl aldrig något prel. besked heller, så han borde ju ha anat nåt tokigt redan då, och han kunde ju kanske ringt tidigare eftersom han visste att han saknade pinkod? Fan drygt med såna köer jämt när man ska ringa :S Särskilt när man bara har mobil!



Crap att du jobbade hela helgen :(


2009-08-07 / 11:26:25
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Tottepower 

Men så crapigt :/ Första får du i juni, början på juli tror jag det är :/ Jahaa, ja, jag tänkte bara eftersom Jimmy pratade om att han aldrig hade fått nån eftersom han loggat in fler gånger där det typ står att man måste ha en sån för att se resultatet.


2009-08-07 / 21:22:51
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: