5/8 - 09 - Deppad pojkvän säljes billigt!

2009-08-05
22:45:10
Jag hade en otroligt mysig morgon i morse. Vi drog oss i sängen fram till kl 11.00 då vi senare steg upp och
spelade tv-spel tillsammans. sen for jag till jobbet, och tyvärr blev det ingen "hallon-nallning", då någon i princip
satt och bevakade hallonen, den j*vulen!

Jag var fortfarande på bra humör, och sa att INGET skulle kunna förstöra denna underbara dag!
Tyvärr hade jag fel....vi fick tillbaka svar från Studera.nu efter vi mailat dom, p.g.a att vi inte
fått svar ännu om jimpo skulle ta sig in på skolan eller ej.

.Svaret blev att Jimmy hade bara blivit reserv,
men inte tackat ja till reserven ännu på grund av något systemfel från deras sida...
(glömt att skicka Pin kod)

Så det blir ingen skola för Jimmy :(

Han blev jätteledsen.
Jag förstår det, det är inte kul att bara vara hemma hela dagarna...
Men vi får inte ge upp. vi kommer nog att hitta någon sysselsättning, ett jobb eller något likande :)
Det känns alltid som att vi har så otur :(

I kväll så ska vi fortsätta spela tv-spel, synd bara att Jimpo har ont i huvet.
Troligtvis p.g.a att han är lite deppad, och så är det så varmt här hemma.
Det är verkligen inte den vanliga, glada Jimpo jag har här hemma nu..

Men det kommer att bli bra ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Men om de är deras fel så tycker man ju inte att de ska gå ut över han. De måste dom ju kunna fixa! :@


2009-08-06 / 09:01:45
Blogg:


Snopp 

puss


2009-08-06 / 11:38:16
Blogg:


Sara 

Men stackaren.. Förstår att det känns tungt för han (och för dig). Är det inte dags att ni söker er till Umeå snart? Lär ju finnas lite mer jobb här för han kanske..


2009-08-06 / 19:49:30
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Anonym 

meeen :/ stackarn

jag tror ändå att det löser sig för er

på ett eller annat sätt :)

kram till er båda!


2009-08-09 / 21:06:13
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: