4/8 - 09 - Konstig vecka

2009-08-04
23:27:13
Joodå, det är lite udda när man jobbar dessa tider.

Steg upp kl 12.00(!) i morse. Jag var av någon anledning riktigt trött och hade ingen som helst ork
eller lust att stiga upp då jag tittade på klockan vid 10.00 kanske. Jag visste ju att min buss
inte skulle gå förrän kl 13.00, så varför stressa. Men man hinner tyvärr inte så mycket om man
bestämt sig för att sova hela 12(!) timmar...suck..

Stressade inte det minsta ändå, jag hann det jag skulle, t.o.m läsa ett mangakapitel, det ni?
Och så kirrade jag mina hårdbrömackor me gurka o ost, med vatten till det.

For sen med bussen och när jag var framme på busshållplatsen, så tog jag genvägen som vanligt, förbi "Morsans" restaurang, och vad får jag inte syn på då?
om inte STORA, HÄRLIGT RÖDA SAFTIGA HALLON!! sjukt stora var dom, började fundera på om de verkligen
var av denna värld. Om jag hade haft en hink hade jag satt i gång och plockat....men jag kan ju inte direkt stoppa ner hallon
i min matlåda. (Så i morgon ska jag göra "snoken" och ta med mig en hink höhö)

Jobbet var ganska stressigt och irriterande på dagen, men efter kl 18.00 var allt stendött, och hade inget att göra alls fram till kl 22.00, vilket var ganska frustrerande....
Kl 22.00 kom Ellie och hämtade mig, och nu är jag äntligen hemma. Jag var fortfarande på "plocka hallon humör"
Så jag och Jimpo häntade hink och begav oss till "skogen" här i hamn.

Till våran besvikelse var dessa "Hallon" inte riktigt vad vi förväntat oss. Antingen hade de bara mognat sent, eller
också var det nå slags förgiftade hallon som vägrar bli mogna.

J*vla Rönnskär....

I morgon har jag samma pass igen, men är dock ledig både torsdag och fredag. Har fått lite alternativ för dessa två dagar. Det som är lite synd att nu jobbar alla bara för att jag är ledig mitt i veckan, och jobbar sen 7 dagar i sträck O__o
Men vi ser väl vad det blir, måste inhandla byxor till min pluppis som nu bara har ett par kvar....

Nää, nu blir det mys med Jimpo med tv-spel och sen sova säng, säng, säng




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: