3/8 - 09 - Strul som vanligt

2009-08-03
22:45:07
Steg upp kl 11.00 i morse vilket var väldigt njutbart. Älskar att få sova ut :)
Hade ingen ångest över att jag skulle till jobbet heller, Good, Good.

Satt vid datorn ganska länge, till ca 11.45
då jag gick och duschade, gjorde mig i ordning och käkade lite hårdbrö.
Klockan 12.10 går jag mot bussen för att jag visste att den skulle ta mig till jobbet så att jag skulle vara där ca 12.50
och min plan var att jag skulle börja kl 13.30 i stället för kl 14.00 som det står på schemat.

Och detta så klart p.g.a den otrevliga sommarbusstidtabellen, som inte tillåter mig jobba senare än 21.30, annars tar jag mig inte hem..
Detta var kirrat förra månaden när jag hade detta pass. Men de personer som kirrat det åt mig hade naturligis gått på semester och lämnat mig åt mitt öde.

Så idag baf de mig att börja kl 14.00 i dag och fixa nån skjuts för kvällen, så
de kunde försöka lösa resten av dagarna...med andra ord var jag ca en och en halvtimme på jobbet för tidigt.

Oh crap...

Jag ringde till min stackars familj som egentligen ska njuta av lite semster, och tiggde skjuts. Brorsan kunde ställa upp.

Jobbet var lite hektiskt på dagen, sen coolade det ner sig och jag fick sitta i lugn och ro med mina miljoner mail som skulle göras. GAAAH!

Efter kl 22.00 ringde jag brorsan och han hade naturligtvis glömt mig ;P Tur var dock att han var i stan så jag fick ju inte vänta såå himla länge :)

Han hade då kul i Stockholm, men jag fick inga presenter som jag förväntade mig av honom..hehe.
I morgon har jag samma pass, och akutlösningen blev att mina "överordnader" ska skjutsa hem mig i stället för min familj...Allright! Haha!

I kväll blir det nog att rita lite och spela tv-spel med min älskade. Jag är på bra humör i af ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: