31/8 - 09 - - - - -

2009-08-31
22:38:35
Hittade inte på något att skriva...

Är fortfarande väldigt grinig idag, men jag antar att jag vet VARFÖR...

Men jag fick mig i alla fall en trevlig sovmorgon i morse, sen blev det stressigt när vi skulle in till stan

Vi tjollrade runt lite grann - tillslut gick vi på Lindex, och vad hittar jag då?
En parfym!

Min parfym började ta slut, och jag behövde verkligen en ny...men det är ju såå dyrt med parfym >__<
Den jag hittade var Naomi Cambells "Cat's deluxe - At night"

Jag VISSTE att den luktade gott, för min kusin hade köpt den sen tidigare. Men jag har alltid funderat på om det verkligen var...jag?

Men den luktade ju så gott - och det var 50 ml för 169 spänn(!) Det är faktiskt billigt för en parfym så jag kände - What the hell?




Nu när jag är hemma och sniffar på den så ångrar jag INGET!

Maha



NOTIS:

Jag läste just klart det senaste kapitlet av Skip Beat(!)

Jag säger bara:







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: