29/8 - 09 - Inte som andra lördagar..

2009-08-29
21:26:56
På bussen på vägen hem
Det är mörkt
Jag märker ungdomarna fulla bussen
Det klirrar av spritflaskorna
de lever om
de har kul
De går av bussen
De tar sig ett bloss.

när jag går längst vägen hem till mig
hör jag bilar med hög musik
Människor som skrattar
Som står ute på balkongen


"Va, fan festar alla mitt i veckan för?"

.....Ja just ja...det är ju lördag.


Ingen fest för min del.
Inget kul heller.
Det som väntar därhemma är min pyamas,
min tandborste, min säng.

Och min puss godnatt.

För jag ska upp och jobba i morgon igen 12 f*cking timmar till!



Emelie  = Schweiz
Björn    = Spanien
Kent     = Turkiet
Tommy = Turkiet

Suck.....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: