28/8 - 09 - J*vla kaffe!

2009-08-28
21:11:21
Syrran var ju hos oss i går kväll en stund efter att vi handlat - hon drack kaffe med nån konstig konserverad mjölk
som vi köpte på Willis. Hon bad mig smaka - jag gillar egentligen inte kaffe - och dricker det i princip ALDRIG!
Men varför inte prova? Jag smakade det, och det var verkligen....JÄTTEGOTT!

När syrran åkt iväg så hällde jag i princip i mig kaffebryggaren. Det skulle jag inte ha gjort :S

Jag och Jimpo spelade äntligen ut Mana Khemia igår - dock vart vi väldigt besvikna, då vi inte väntade oss att sista bossen verkligen var sista bossen. det var alldeles för simpelt, och vi hann inte riktigt göra de saker vi VILLE göra.

Så Jimmy startade om, och ville spela en gång till.
Jag satte mig vid datorn....

Jag brukar vanligtvis bli trött vid, ja mellan 22. och 00.00 - ALDRIG att jag håller mig pigg längre än så.
Dock satt jag och tjollrade framför datorn, och tittade tillslut på klockan.
Klockan var 02.00 på natten!

Jag blev väldigt förvånad över att jag lyckats hålla mig vaken, men tänkte att eftersom att jag fortfarande var pigg, varför gå och lägga sig?

Nästa gång jag tittade på klockan var hon 05.00 på morgonen! då blev jag lite orolig och började påminna Jimpo om att det kanske var dags att sova?

Jojo, svarade han, och fortsatte spela.
Jag tänkte att jag skulle börja göra mig i ordning för sängen när Jimpo stängt av spelet.
Tillslut tittade jag på klockan igen och då var hon 06.30 på morgonen!

Då blev jag väldigt förskräckt då jag insåg att jag vid den tiden brukar stiga upp för att fara på jobbet.
Jag stängde genast av, bytte om till pyamas, borstade tänderna. Jag tittade mig i spegeln och mina ögon hade fått en väldigt äcklig rödaktig färg.

Jag ställde klockan på 12.00 eftersom att jag kunde ju inte sova längre. Jag ska ju upp och jobba på lördagen!
Jag la mig i sängen och började titta i taket tillsammans med Jimmy.
Vi var både trötta och pigga samtidigt. Det påminde mig om tider då man fakitskt var ung och klarade av sånt där.

Jag somnade i af tilllut, men vart ju tvungen att stiga upp 5 timmar senare.
Just när jag vaknade var jag inte såå himla trött.
Men under dagen har man dock varit zombie. Ögonen ser lika j*vliga ut.
Har sprungit mellan tv-spelet och datorn...och inte gjort något vettigt alls.
Men det har varit skönt.
Klockan är nu 21.00 på kvällen och jag ser fram emot att få gå och lägga mig. snart, snart ^__^

 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: